20110908

jag har kramp i foten

Bra dag, trots regn och allt sånt där.
Började dagen med att sitta och leka med lera och måla, känna mig lite som ett barn är alltid fint.
Gruppen som jag har bild och form med är dock galet tråkig, förutom Adam och Mikaela då.
En tjej verkar inte kunna prata och idag målade hon säkert 20 teckningar, fattar inte hur hon orkar.
En kille är lite smått konstig. Han gör fina sköldpaddor så jag förlåter honom för det. Idag när han vände huvudet så gjorde han det med sådan fart att jag övervägde att börja kalla honom för Ninja Turtle. Hade ju varit något. Sen är det ett gäng med killar som bara finns där.
Träffade Rebecka efter skolan. Hon är söt.
Vi tittade glasögon till mig, hittade inga fina. Får helt enkelt vara halvt blind förevigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar